Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ  ΡΗΜΑΤΑ



ΔΙΑΒΑΖΩ βιβλία για να ταξιδεύω στον μαγευτικό κόσμο των παραμυθιών και να ξεφεύγω από τα προβλήματα της καθημερινότητας. Επίσης για να εμπλουτίσω το λεξιλόγιο μου και να  περνάω ευχάριστα και δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο μου.



ΑΓΟΡΑΖΩ βιβλία για να εμπλουτίσω τη βιβλιοθήκη μου και να διευρύνω τις γνώσεις και τον τρόπο σκέψης μου. Αγοράζω βιβλία για να αποκτήσω μεγαλύτερη ευκολία στο διάβασμα και να μαθαίνω καινούριες ιστορίες. 





ΧΑΡΙΖΩ βιβλία για να μοιραστώ το μαγευτικό κόσμο των σελίδων με τους φίλους μου. Χαρίζοντας ένα βιβλίο σε κάποιον του δείχνω την συμπάθεια και την αγάπη που τρέφω γι’ αυτόν.


ΔΑΝΕΙΖΩ και δανείζομαι βιβλία για  να περιπλανηθώ στους  φανταστικούς κόσμους  των φίλων μου και να μοιραστώ τα συναισθήματά τους. 




ΓΡΑΦΩ  βιβλία για να αποτυπώσω  στο χαρτί τις ιδέες και τις σκέψεις μου, για να εμπνευστώ και να ψυχαγωγήσω αυτούς που θα αγοράσουν το βιβλίο μου. Γράφω βιβλία γιατί  το θέλω και το επιθυμώ  πολύ.

Το βιβλίο είναι ο καλύτερός μας φίλος.
Καλτσά Ιωάννα
Ράντζα Κατερίνα
Μαλλιαρός Δημήτρης
Ασένοβ Ρούσι
Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου